Dove брэндийн үүсэл хөгжил

Сүүлийн 24 ба түүнээс дээш сар
theauthoer, 2018.06.12

Агуулгын төрөл: Брэндийн түүх.
Салбар: Худалдаа.
Төрөл: Гадаад.
Сэдэв: Брэнд хөгжүүлэлт.
Xэмжээ: 1-5 нүүр.
Огноо: Сүүлийн 24 ба түүнээс дээш сар.
Xэмжээ: 2 нүүр
Агуулгын дугаар: AK2471337
Формат: theformat

Нийтлэлчийн товч санаа: 2007 оны байдлаар Unilever-ийн Dove брэнд нь дэлхийн 80 гаруй ороны зах зээлд амжилттай нэвтэрч, жилд дунджаар 2.5 тэрбум ам.долларын борлуулалт хийдэг, гоо сайхан эрүүл мэндийн салбарын дэлхийн №1 арчилгааны бүтээгдэхүүн болсон байна. Энэхүү хүчирхэг брэндтэй хамгийн ойрхон өрсөлдөөн үзүүлдэг P&G-ийн Ivory, Kao-ийн Jergens, Beiersdorf- ийн Nivea зэрэг өрсөлдөгчдийн хувьд зах зээлд эзлэх хувь хэмжээгээ өсгөхийн төлөө олон сонирхолтой маркетингийн хөтөлбөрүүд хэрэгжүүлсээр байгаа билээ. Энэхүү нийтлэл тус брэндийн амжилтын замналын талаар өгүүлэх болно.