Зах зээлийн хүндрэл ба Монгол маркетеруудын ялгаран туулах арга ухаан

Сүүлийн 12 сар
, 2018.06.12

Агуулгын төрөл: Онцлох агуулга.
Салбар: Бусад.
Төрөл: Дотоод.
Сэдэв: Маркетингийн стратеги. Маркетинг төлөвлөлт.
Xэмжээ: 6-10 нүүр.
Огноо: Сүүлийн 12 сар.
Xэмжээ: нүүр
Агуулгын дугаар:
Формат:

Нийтлэлчийн товч санаа: Зуун, зууныг дамжин хэрэглэж ирсэн бүтээгдэхүүнүүд цөөнгүй. Тэдний нууц нь хэрэглээнд нэн нийцтэй сайн чанар, хэрэглэгчийн таашаадаг давтагдашгүй онцлог, өнөө цагийн маркетеруудын үнэ цэнэ шингэсэн хэрэглээг бий болгож чадсантай холбоотой буй заа. Монголчууд бид “Миний өвөг дээдэс .... тэр тэрний хэрэглэж байсан хөөрөг” гээд ярихаараа түүх домог өгүүлдэг. Бүтээгдэхүүн чанартай байх нэг хэрэг, түүнийг чанартай гэдгийг хэрэглэгчдийн нүдэнд харуулж, чихэнд нь сонсгож, итгүүлж үнэмшүүлж, худалдаж авхуулаад, хэрэглүүлээд, сэтгэл хангалуун байлгах гэдэг оюуны бяр шавхсан ажил. Бидний энэ нарийн чимхлүүр бөгөөд буянтай ажлыг өнөө цагт Филип Котлер гуай “хэрэглэгчдэд зориулан үнэ цэнийг бүтээх, хүргэх” гэж нэн оновчтойгоор томъёолоод байна.